10/12/2014

nutri • hair





Ήξερες εσύ πως η VICHY έχει μάσκες  για τα μαλλιά; Εγώ όχι. 

Από πάντα την είχα συνδυάσει στο μυαλό μου με κρέμες και αντηλιακά και δεν περίμενα ποτέ πως είχα αφήσει τόσα και τόσα άλλα προϊόντα της ανεξερεύνητα.

Σε ότι αφορά στην περιποίηση των μαλλιών μου έχω δηλώσει ξανά στο παρελθόν πως είμαι πια πιστή στην γκάμα της DOVE. Για εμένα έχουν τα καλύτερα προϊόντα και ειδικά οι μάσκες της, κάνουν την καλύτερη δουλειά.

Ωστόσο κάπου βαρέθηκα και αυτήν την έλλειψη επιλογών που σου προσφέρει η ελληνική αγορά σε ότι αφορά –ειδικά – στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.  Τα περισσότερα είναι τα ίδια και τα ίδια εδώ και χρόνια και όσα έχουν τάχα μου δήθεν αλλάξει είναι χειρότερα από την προηγούμενή τους εκδοχή.
Κάπου εκεί μεταξύ ανούσιας γκρίνιας και προβληματισμού – κυριολεκτικά για τρίχες – έπεσε στα χέρια μου η μάσκα εντατικής θρέψης και επανόρθωσης της VICHY.

Στα πρακτικά αναφέρεται πως περιέχει σύμπλεγμα κερατίνης και 3 έλαια φυσικής προέλευσης ενώ δεν έχει Parabens και χρωστικές.

Στην ουσία τώρα… Καταρχάς χαίρομαι γιατί είναι κάτι καινούριο! Αυτό σημαίνει ότι έχω έτσι και αλλιώς έναν ενθουσιασμό και έχω πέσει πάνω της με τα μούτρα, για να την επεξεργαστώ!
Έχει μια πάρα πολύ πλούσια και κρεμώδη σύσταση που εγώ προσωπικά την προτιμώ από κάτι άλλες μάσκες που είναι πιο «νερουλές».

Το άρωμά της με έχει διχάσει. Υπάρχουν φορές που μου μυρίζει «εργαστήριο», άλλες κομμωτήριο, και άλλες… καμένη τρίχα μετά από πιστολάκι χαχα! Είναι έντονη μυρωδιά αλλά όταν ξεπλένεις τα μαλλιά σου με το ζεστό νερό και διαχέεται όλος αυτός ο πλούτος των συστατικών, τελικά μου αρέσει!

Σε σχέση με την αποτελεσματικότητά της τώρα, είναι πάρα πολύ καλή! Σε αντίθεση με τις περισσότερες μάσκες, την ώρα που την ξεβγάζεις δεν νιώθεις αυτήν την εξωπραγματική απαλότητα που μετά εξαφανίζεται…

Όταν όμως χτενίζεις και μετά στεγνώσεις τα μαλλιά σου, τα αισθάνεσαι πραγματικά απαλά. Το πιο βασικό όμως είναι πως η αποτελεσματικότητά της εντοπίζεται στη συχνή χρήση αφού με τον καιρό βλέπεις ποιοτική βελτίωση της τρίχας σου, πράγμα που πρόσεξε και η κομμώτρια μου! Πολύ χαρούμενη είμαι σου λέω… Αν έχεις ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά, σου την συστήνω. 

ΠΑΡΤΗΝ ΤΩΡΑ! 

Μίλα μου…όμορφα,στα σχόλια.

Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου