9/14/2014

four • more #4




... και μπορεί το καλοκαίρι – ως εποχή τουλάχιστον- να έφυγε, μαζί με τις διακοπές και το μαύρισμα αλλά οι περισσότεροι από εμάς αρνούμαστε ακόμη να το αποδεχτούμε.

Δε λέω, τα μαγαζιά έχουν ήδη ξεκινήσει να μας αποπλανούν με κάθε τι νέο Φθινοπωρινό, εγώ έχω ξεκινήσει να απολαμβάνω τον αχνιστό καφέ φίλτρου μου (γεύση βανίλια, σούπερ) και τα φωτεινά χρώματα στο μακιγιάζ, μου μοιάζουν ολοένα και πιο «αποτρεπτικά».

Απ΄την άλλη το πάπλωμα παραμένει στο πατάρι και πιάνω τον εαυτό μου να αναζητά ακόμη τρόπους για να κρατηθεί το καλοκαίρι, λίγο ακόμη, στην καθημερινότητά μου!


|Αθεράπευτα γλυκατζού! Μαρμελάδα –παρελθόν-  βερίκοκο από τα χεράκια της ΘΕΑΣ κας. Αρχοντούλας που είναι η μαμά της «μικρής αδερφής» μου, Μάριελ|

|Κακτάκια, φοίνικόδεντρα και αρωματικά κεριά. Καλοκαίρι custom made!|
  


|Τα «βαριά» αξεσουάρ μπορούν να περιμένουν|


|Στα Sfera την είδα. Την πήρα!|

Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου