6/01/2014

new • babies



Στον παράδεισο των εκπτώσεων και προσφορών διαπράττονται τα πιο όμορφα εγκλήματα! Έτσι λοιπόν, όταν τα SEPHORA κάνουν 1+1 δώρο στα προϊόντα τους η κατάληξη είναι μονόδρομος.

Εκεί που το πίσω από τα κάγκελα μεταφράζεται σε πίσω από stand για stand που δεν θ’ αφήσω σε χλωρό κλαρί, με βρήκε ένα ωραίο απόγευμα να ανακαλύπτω τη νέα άφιξη που ακούει στο όνομα Rouge Infusion!

Αποκάλυψη! 

Δε ξέρω αν τα γνωρίζεις αλλά έχει δεν έχει κανένα 3μηνο που κυκλοφόρησαν… 

Η πρώτη μου εντύπωση – ω, σοκ – δεν ήταν θετική. Στην προσπάθεια μου να γνωρίσω όλες τις αποχρώσεις, έκανα κλασσικά το χέρι μου «δοκιμαστήριο» και το ένα swatch ακολουθούσε μανιωδώς το άλλο. Ο ενθουσιασμός μου ήταν μεγάλος γιατί διέκρινα εξαιρετική απόδοση και εντυπωσιακές αποχρώσεις!

Και μετά ήρθε η ώρα να το ξεβάψω. Και δεν έβγαιναν με τίποτα. 

Με γαλάκτωμα, με τίποτα!

Με λαδάκι, με τίποτα!

Με νεράκι micellar, με τίποτααααα!!!

Η assistant ήταν τόσο ενθουσιασμένη που ήθελε να μου το περάσει ως θετικό, ότι είναι τόσο σταθερά που το αποτέλεσμα τους είναι ανεξίτηλο.  Τόσο ανεξίτηλο που νόμιζα ότι έπρεπε να μου αντικαταστήσουν το χέρι. Έφυγα λιγάκι απογοητευμένη (έλα, οι χαρές βρίσκονται στα μικρά πράγματα έχουμε πει)και για να πνίξω τον καημό μου μπήκα στα MAC. Μη σκας, και από εκεί τελικά δεν πήρα τίποτα…

Οι μέρες περνούσαν και εγώ –μεταξύ πολλών άλλων, ξεκόλλα – σκεφτόμουν πως τελικά αυτά τα φανταστικά lip gloss δεν είναι τελικά και τόσο άσχημο που είναι τόοοοσο σταθερά. Άλλωστε για αυτό δε γκρινιάζουμε συνήθως σε ότι αφορά στα προϊόντα για τα χείλη; Ότι δεν μένουν τελικά ποτέ…πολύ… στα χείλη!

Ήταν μονόδρομος σου λέω. Η μέρα που ξαναπάτησα το πόδι μου στα SEPHORA δεν άργησε να έρθει. Προνοητική αυτή τη φορά, πήρα ότι χαρτί είχε και δεν είχε εκεί κοντά διαθέσιμο και τα swatches πήραν φωτιά. 

Δεδομένου του ότι είχαμε μπει στην Άνοιξη (πόσο ΑΘΩΑ) σκέφτηκα να μην πάρω τόσο σκούρες αποχρώσεις αλλά να κινηθώ σε πιο happy χρωματισμούς.

Από το μαγαζί βγήκα – όχι σηκωτή, αλλά θα μπορούσα – με το 04 Magenta Ink (ένα γλυκό τσιχλοφουσκέ ροζ) και με το 09 Orange Elixir (ένα ζωντανό κοραλλί).

 Και τώρα από πού να ξεκινήσω…(όχι, τόση ώρα έκανα ζέσταμα).

Καταρχάς έχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ μυρωδιά. Σαν καλλυντικό κερασάκι. Σαν κορίτσι. Σαν κάτι που θες να το μυρίζεις.

Η αίσθηση που σου αφήνουν στα χείλη είναι πολύυυ περίεργη. Αρχικά όταν το απλώνεις νομίζεις ότι κάποιος πήρε ένα παγάκι και το περνά απαλά, απαλά από τα χείλη σου. Ναι, ναι η περιγραφή θυμίζει λίγο 9 ½ εβδομάδες αλλά δεν βρίσκω καλύτερο τρόπο να περιγράψω αυτήν τη ξαφνική, γαργαλιστική και στιγμιαία κρυάδα που αισθάνομαι.

Τα πρώτα δευτερόλεπτα λοιπόν το νιώθεις πάνω σου αρκετά «υγρό» σαν νεράκι. Δεν είναι καθόλου κολλώδες ούτε έχει πλούσια υφή. 

Και μετά συμβαίνει κάτι μαγικό. Αρχίζεις και το νιώθεις ότι στεγνώνει και γίνεται απόλυτα ματ και σταθερό!

Τα λάτρεψα! Είναι 40000000% ανεξίτηλα – ειδικά αν βάλεις μολύβι από κάτω – και ενώ σου αφήνουν αυτή ματ αίσθηση στα χείλη, το αποτέλεσμα τους είναι λαμπερό και εντυπωσιακό. 

Το ροζ που πήρα αποδείχθηκε όχι και τόσο δυνατό δυστυχώς. Μόνο του στα χείλη εξαφανίζεται για κάποιο λόγο και το αποτέλεσμα είναι 6000 φορές παραπάνω από αυτό που λέμε «διακριτικό».

Το κοραλλί είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ. Το φοράς και σκέτο αλλά και πάνω από κοραλλί, ροδακινί ή κόκκινο κραγιόν για να σου δώσει ένα σαγηνευτικό εφέ!

Εγώ γενικά επιλέγω να τα φοράω πάνω από τα κραγιόν μου, κάτι που κάνω σχεδόν με όλα μου τα lip gloss. Με τα συγκεκριμένα έχω βαφτεί, έχω βγει έξω για φαγητό, για ποτό και όλο το βράδυ τα χείλη μου ήταν ζουμερά και κατακόκκινα!

Όσο για το ντεμακιγιάζ; Με λίγη καλή προσπάθεια και ένα άριστο ξεβαφτικό…καθάρισες!

Μίλα μου…όμορφα,στα σχόλια.

Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου