4/23/2014

made • of glass



Μανικιούρ! 

Όχι, δεν είναι το δυνατό μου σημείο, στο έχω ξαναπεί. 

Εκεί που το ευαίσθητο δέρμα στα άκρα συναντά την αδεξιότητα μου στο να λιμάρω – κόψω πετσάκια –εφαρμόσω βερνίκι, τελειώνει κάθε λογική και προσπάθεια μου να καταφέρω το ακατόρθωτο. 

Τι σόι beauty blogger θα ήμουν όμως αν εγκατέλειπα έτσι εύκολα;

Σε μια από αυτές τις γνώριμες ανακατατάξεις στο νεσεσέρ μου (εντάξει, ΣΤΑ νεσεσέρ μου) ανακάλυψα πως οι χάρτινες λίμες που είχα με είχαν αποχαιρετήσει εδώ και καιρό και σκέφτηκα… τι άλλο; Να μια ωραία αφορμή για shopping!!!

Στη γνώστη – μόνο θα δω, δεν θα αγοράσω – βόλτα μου και μετά από πολλά face to face meetings με τα υποψήφια «θύματα» μου, εντόπισα ή καλύτερα… στάθηκα, στις γυάλινες λίμες.

Αναρωτήθηκα, γιατί είχαν μείνει εκτός των επιλογών μου τόσο καιρό;

(όχι δεν έχω πάντα τόσους πεζούς προβληματισμούς)

Σκεπτόμενη ότι είχα βαρεθεί τις χάρτινες λίμες που πρέπει συνέχεια να τις αλλάζεις - και που γίνονται και εστία μικροβίων με τις χρήσεις – και έχοντας μια απέχθεια στις μεταλλικές , που είναι πάαααααρα πολύ ανατριχιαστικές, επέλεξα να δώσω στη γυάλινη τη δική της ευκαιρία.

Τα συμπεράσματα; Hallelujah!!!

Η γυάλινη λίμα θα κάνει τη διαδικασία του μανικιούρ σου παιχνιδάκι. Δεν σκαλώνει στα νύχια (όπως καμιά φορά οι χάρτινες), δεν έχει ανατριχιαστική αίσθηση, σε βοηθά να λιμάρεις πιο εύκολα και πιο γρήγορα βάζοντας όση πίεση θέλεις, πηγαίνοντας σε όλα τα σημεία.

Η γυάλινη λίμα δεν ξεφλουδίζει τα νύχια σου.

Η γυάλινη λίμα καθαρίζει πάρα πολύ εύκολα (σαπούνι και νερό), δεν χαλάει και αν είσαι προσεκτική, κρατάει ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

Η γυάλινη λίμα είναι αυτό που χρειάζεσαι και στο λέω εγώ, σε περίπτωση που δεν το ήξερες ή δεν στο πρόλαβε κάποια άλλη.

Εσύ, έχεις δοκιμάσει να χρησιμοποιήσεις κάποια;

Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου