3/30/2014

blossomed • beauty



Δεν θυμάμαι αν στο έχω πει αλλά η Kristen Stewart είναι το “κορίτσι μου”.  Ανεπιτήδευτα όμορφη, με ένα φυσικό, μπλαζέ ύφος, μεταμορφώνεται από αδέξιο αγοροκόριτσο σε sexy, μυστηριώδες θηλυκό με έναν μοναδικό τρόπο!

Καθόλου εντύπωση δεν μου έκανε λοιπόν όταν ο διάσημος οίκος Balenciaga την επέλεξε για πρόσωπο του Florabotanica. Ένα άκρως θηλυκό άρωμα που ωστόσο δεν δίνεται αμέσως. Κρατά και ξεδιπλώνει κατά τη διάρκεια που το φοράς τον σαγηνευτικό και μυστηριώδη χαρακτήρα του, χωρίς να γίνεται υπερβολικά γλυκό και βαρύ.

Ενάμιση χρόνο μετά…περίπου, το “κορίτσι μου” επιστρέφει και η ομορφιά της ανθίζει όπως η φύση πάνω στο σώμα της για τις ανάγκες της καμπάνιας του δεύτερου – νέου – αρώματος ROSABOTANICA!

“Φυσικά” έτρεξα να το δοκιμάσω και όπως ήταν αναμενόμενο με κέρδισε αμέσως. Η μυρωδιά του –αρχικά - τριανταφυλλένια, χωρίς να γίνεται ενοχλητική. 

Το άρωμα του…ρόδου δένει μοναδικά με το ροζ πιπέρι, το γκρέιπ φρουτ, το κάρδαμο, τον υάκινθο και το φύλλο συκιάς ενώ ο κέδρος, το πατσουλί, οι ξυλώδεις νότες, το αιθέριο έλαιο βετιβέρια και το λευκό αμπέρι του χαρίζουν την απαραίτητη δόση γοητείας και σαγήνης που χρειάζεται για να ξεσηκώσει όποιον το μυρίζει! 

Το 35% που έκαναν τα Hondos Center αυτό το Σάββατο ήταν απλά η αφορμή και μπορώ να πω πως υποδέχτηκα την Άνοιξη με τον πιο κατάλληλο τρόπο, δε νομίζεις;

Αν έχεις λατρέψει και εσύ το συγκεκριμένο άρωμα όσο εγώ ή έχεις ανακαλύψει κάτι νέο, ξέρεις ότι πρέπει να το μοιραστείς μαζί μου! Θα περιμένω μήνυμα σου εδώ!

Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου