2/23/2014

lust for lush • part #3




Το όνομα του μου θυμίζει κορίτσι, άνοιξη και κάτι μυρωδάτο.

Η αλήθεια είναι πως απευθύνεται σε κορίτσια, έχει καταπληκτική μυρωδιά και ναι υπόσχεται να κάνει την επιδερμίδα του προσώπου σου ν’ ανθίσει.

Φυσικά αναφέρομαι στο τρίτο και τελευταίο απόκτημά μου από την εταιρεία LUSH και συγκεκριμένα την ενυδατική κρέμα προσώπου CELESTIAL.

Αν διαβάζεις προσεκτικά στην περιγραφή θα δεις πως  απευθύνεται στα πολύ ευαίσθητα δέρματα. Για να είμαι ειλικρινής εγώ απέχω κατά πολύ από τον όρο ευαίσθητο δέρμα. Μάλλον θα έλεγα με χαρακτηρίζει το αντίθετο. Ωστόσο λίγο η κακή διατροφή, λίγο ο τρόπος ζωής στην Αθήνα, λίγο ότι «γερνάω Μαμά», και ίσως και ο χειμερινός ψόφος (???) έκανε την επιδερμίδα μου να εμφανίσει πάρα πολύ έντονα σημάδια ξηρότητας.

Αυτό λοιπόν που ουσιαστικά ήθελα είναι μια πάρα πολύ ενυδατική κρέμα που να είναι πάρα πολύ προστατευτική. Και να σου, την βρήκα.

Η CELESTIAL σου κλείνει το μάτι και σου υπόσχεται πως θα κλειδώσει την ενυδάτωση που σου προσφέρει , πάρα πολύ καλά, αποτρέποντας την απώλεια της. Και το εννοεί. 

Δίπλα στη φράση WHAT DIVINE SKIN, θα διαβάζεις στη συσκευασία όλα τα συστατικά της μεταξύ των οποίων, Vanilla water, Almond Oil, Almond Milk, Cocoa Butter, Fresh Dove Orchid Extract και άλλα τα οποία της προσδίδουν ένα πάρα πολύ γλυκό και calming άρωμα και μια τόσο γεμάτη βουτυρένια υφή. 

Σαν ένα παχύ, αφράτο , άσπρο συννεφάκι στο οποίο μπορείς πάρα πολύ εύκολα να διακρίνεις όλα τα έλαια που προορίζονται για την ταλαιπωρημένη επιδερμίδα του προσώπου σου.

Εδώ και έναν μήνα περίπου που τη χρησιμοποιώ μπορώ να πω πως είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη και σταδιακά το πρόσωπό μου άρχισε να επανέρχεται. Κάπου εκεί  κατάλαβα πως τελικά ίσως είναι λιγάκι βαριά για της ανάγκες της επιδερμίδας μου το πρωί και τη μετέφερα στη… βραδινή βάρδια.

Περιττό να σου πω πως κάθε πρωί ξυπνάω φράπα!

Εσύ ποια ενυδατική χρησιμοποιείς αυτό το διάστημα;

Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου