1/07/2014

liquid • treasure

…2014 ήρθες

και μαζί σου έφερες και τη γρίπη. Γιατί;

Ναι, πολύ σωστά καταλάβατε. Εκεί που όλες οι ευχές ξεκινάνε με «Υγεία» και αν και κέρδισα και το μισό φλουρί – το υπόλοιπο μερίδιο ήταν του Θάνου – η «Τύχη» και η «Υγεία» μάλλον έστριψαν σε όλη γωνία και Οδό και η δική μου Χρονιά ξεκίνησε με ένα ανυπόφορο και –δε λέει να ξεκουμπιστεί – κρυολόγημα.

Εντάξει δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου…ήρθε όμως ο βήχας, ο επιχείλιος  έρπης, ο πυρετός, η καταρροή και όλα αυτά τα ενοχλητικά συμπτώματα που με έχουν εξαντλήσει και μοιάζω με τον εαυτό μου σε 50 χρόνια από τώρα, στην χειρότερή του εκδοχή! 

Το παραδέχομαι. Όταν αρρωσταίνω ή καλύτερα όταν είμαι γριπωμένη, γκρινιάζω. Και γκρινιάζω πολύ! Να όπως για παράδειγμα κάνω και όταν έχω μια “bad hair day”. 

Μόνο που στη δική μου περίπτωση μια τέτοια μέρα είναι η ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ! Το έχω πει ουκ ολίγες φορές πως τα μαλλιά μου είναι από τα χειρότερα του είδους. Είναι αυτό το απροσδιόριστο που δεν είναι ούτε ίσιο, ούτε σγουρό, ούτε καν σπαστό…

Η τρίχα είναι λεπτή, πάρα πολύ λεπτή (το μόνο «πάρα πολύ λεπτό» πάνω μου που δεν είναι κοπλιμαν) και μόλις συναντηθεί με την υγρασία γεννιέται το γκρέμλιν. Σε μαλλί. 

Έχω δοκιμάσει τα πάντα – το σλόγκαν που δεν είναι μύθος – και για να πω την αλήθεια κυκλοφορούν (πια) αρκετά αξιόλογα προϊόντα εκεί έξω και έχω μείνει ευχαριστημένη από πολλά από αυτά. Τίποτε όμως δεν με κάλυπτε 100%.

Πάντα θα υπάρχει κάτι που θα στη σπάει και το τελευταίο διάστημα άρχισα να σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο:


  • Των Extension.  Η αλήθεια είναι πως μισώ οτιδήποτε ψεύτικο και τεχνητό – και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για τρίχες που ποιος ξέρει από πού προήλθαν – αλλά σκέφτηκα πως τουλάχιστον με το πολύ περισσότερο μαλλί θα είχα και πολύ περισσότερες επιλογές. Μετά έμαθα πως κοστίζει γύρω στα 600 ευρώ (4 ευρώ η τούφα !!!!!!!!!!??????????????????????) και το όνειρο έγινε απατηλό.
  • Την Κερατίνη. Για τη θεραπεία με κερατίνη μου μίλησε πρόσφατα η colorist μου η Ευγενία. Αφού καταλήξαμε στο ότι τρίχα δεν μπορώ να αλλάξω (…………….) και αφού πιάνει το χέρι μου με το πιστολάκι…. στην ουσία το πρόβλημά μου εντοπίζεται πως το μαλλί μου όσο ωραία και αν το φτιάξω μετά το μπάνιο και μόνο στην υποψία της υγρασίας αρχίζει και μεταλλάσσεται. Με τη θεραπεία Κερατίνης λοιπόν το πρόβλημα αυτό λύνεται καθώς στην ουσία είναι η νέα μέθοδος ισιωτικής η οποία κάνει και καλό στην τρίχα. Η Ευγενία που έχει ολόισιο μαλλί (έτσι τη γνώρισα) μου είπε
-και εγώ Κερατίνη έκανα
- γιατί τι ήταν το μαλλί σου;
-θεόσγουρο (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

…μετά έμαθα και την τιμή της Κερατίνης. 100 ωραιότατα ευρωπουλάκια και πουλάκια έκαναν και τα μάτια και τα αφτιά μου όταν το άκουσα! Σε κάθε άλλη περίπτωση ίσως και να τα έδινα καθώς είναι μια θεραπεία που έχει διάρκεια γύρω στους 3-4 μήνες αλλά  τώρα μου ακούστηκαν υπερβολικά πολλά.

Για να πνίξω των καημό μου πήγα μια βόλτα στο Σούπερ Μάρκετ και εννοείται πως το hobby μου «σκάλισε τα όλα τώρα-μπορείς» δεν περιορίζεται μόνο στα HONDOS και στα υπόλοιπα καταστήματα…

Κάπου εκεί λοιπόν το είδα.

Το ELNETT SATIN STYLING SPRAY για ίσιωμα ήταν

  •  νέο
  •  γυαλιστερό
  •  σε ελκυστική συσκευασία
  • της LOREAL
  • πολλά υποσχόμενο
  • και σε καλή τιμή (περίπου 7 ευρώ τα 170ml.)
Το βρήκα σε 2 τύπους, αυτό για ίσιωμα – όπου και επέλεξα – και αυτό για όγκο, που μάλλον θα δοκιμάσω την επόμενη φορά.

Το πόστ μου κανονικά κάπου εδώ θα έπρεπε να τελειώσει γιατί η μόνη φράση που έχω για να το περιγράψω είναι το ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!!!

Αλλά επειδή πήρα φόρα, θα συνεχίσω την περιγραφή.

Πρακτικό: η αντλία του είναι πάρα μα πάρα πολύ βολική γιατί σου επιτρέπει να το κρατάς και να ψεκάζεις κάθε τούφα, μπροστά, πίσω, στο πλάι, ανάποδα ή και διαγώνια άμα σου κάνει κέφι… με πολύ μεγάλη ακρίβεια καθώς η ποσότητα που βγαίνει, ψεκάζεται ομοιόμορφα και παντού.

Σέξι:  ω ναι! Δεν το περίμενες το ξέρω αλλά αυτό το υγρό έχει μια απίστευτα μεθυστική, γοητευτική, πολύ γυναικεία μυρωδιά που θες να το μυρίζεις συνέχεια και που φυσικά μένει στα μαλλιά σου και μετά το στέγνωμα!!!

Αποτελεσματικό: και εδώ σηκωνόμαστε από τις θέσεις μας και ξεκινάμε το χειροκρότημα! Είναι αυτό, το ένα και μοναδικό, το 100% τέλειο προϊόν για τα μαλλιά το οποίο θέλω να αγοράσω σε τόνους για να μη λείψει ποτέ από το σπίτι. Καταρχάς όταν το ψεκάζεις στα μαλλιά, αυτομάτως τα νιώθεις πάρα πολύ απαλά. Λες και ξαφνικά έγιναν ένα πολυτελές τρίχινο παιχνίδι που μπλέκεται στα δάχτυλα των χεριών σου…

Βάζω το πιστολάκι σε λειτουργία και η τέλεια μυρωδιά του γεμίζει το μπάνιο – στις αρχές ο Θάνος με ρωτούσε με τι λούστηκα.

Η συνέχεια δίνεται στο φορμάρισμα και η χαρά μου δεν περιγράφεται… τα μαλλιά ισιώνουν και φορμάρονται ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ που νομίζω πως δεν είναι πραγματικό όλο αυτό. Είναι όπως όταν πας στο κομμωτήριο και αναρωτιέσαι «αυτοί γιατί μπορούν και το κάνουν».

Εκεί όμως που κατάλαβα ότι μιλάμε για ένα πολύ σεβαστό και αξιοπρεπές προϊόν ήταν οι μέρες μετά. Στη συσκευασία αναγράφεται ότι το ίσιωμα έχει διάρκεια 3 ημέρες. Εγώ βέβαια λούζομαι σχεδόν κάθε 2 μέρες αλλά όπως ανέφερα και πιο πάνω στο παρελθόν είχα βρει και άλλα προϊόντα που κατά τη διάρκεια του hair styling την έκαναν μια χαρά τη δουλειά τους όμως…

…είτε θα κοιμόμουν και θα ξυπνούσα με «τα μαλλιά της ΑΛΛΗΣ»
…είτε θα συναντούσα υγρασία και θα αποκτούσα ολόκληρο το «κεφάλι της ΑΛΛΗΣ»

Με το συγκεκριμένο τίποτε δεν συνέβη και το επιβεβαίωσα μια πολύυυ βροχερή μέρα που είχα μια εκδήλωση με τη δουλειά και ήταν από τις λίγες φορές που ο κόσμος με ρωτούσε τι έκανα στα μαλλιά μου αλλά και κάθε στιγμή και κάθε λεπτό που τα αγγίζω και είναι κυριολεκτικά σα να αγγίζω μετάξι!

Κλείνοντας να σημειωθεί πως ούτε βαραίνει, ούτε κάνει την τρίχα λιπαρή. Τουλάχιστον τη δική μου που είναι αρκετά λεπτή και κανονική προς ξηρή στις άκρες. 

Εσύ, πρόλαβες να το δοκιμάσεις; Θα περιμένω τα σχόλια σου από κάτω!

xoxo               
Caprigirl!         
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου