12/27/2013

true • love



Σήμερα ο συννεφιασμένος και βροχερός καιρός μου τα χάλασε και δεν κατάφερα να βγάλω τις φωτογραφίες που ήθελα, ούτε και να ανεβάσω το ποστ που είχα κατά νου.

Κλασσικά το άφησα για τελευταία στιγμή και τα σχέδια μου χάλασαν. Δυστυχώς δεν ήταν μόνο αυτά.
Αν οι γιορτές έχουν να κάνουν με την Αγάπη και την Ευτυχία και αν τούτο εδώ το μπλογκ έχει να κάνει με την Ομορφιά (κυρίως) εγώ κάθε φορά και κάθε μέρα βρίσκω αυτές όλες τις έννοιες συγκεντρωμένες  σε κάτι που μου δίνει ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ, μου προσφέρει απεριόριστη ΕΥΤΥΧΙΑ – ειδικά όταν χαλάνε όλα τα μικρά και μεγάλα σχέδια μου  - και είναι το μοναδικό πράγμα που ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ τη ζωή μου χωρίς αντάλλαγμα: ο Sherlock!

Αυτό το ποστ είναι αφιερωμένο λοιπόν σε τούτο εδώ το πλασματάκι  που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς. Αν έχεις κ εσύ ζωάκι πιστεύω με καταλαβαίνεις και κουνάς καταφατικά το κεφάλι  γιατί είχες την τύχη να βάλεις στη ζωή σου τη μοναδική, ανιδιοτελή ΑΓΑΠΗ!

Χρόνια Πολλά σε όλους!!!!

xoxo               
Caprigirl!        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου