12/29/2013

different • scent



Τι κάνετε κορίτσια; Πως περνάτε στις γιορτές; Εγώ ομολογώ πως ξεκουράζομαι αρκετά, απολαμβάνοντας την σπιτική, οικογενειακή θαλπωρή, τον – με ηρεμία – πρωινό (εντάξει μεσημεριανό) καφέ, το τζάκι και τα παιχνίδια με τον Sherlock!

Σήμερα, Κυριακή, το σπίτι γέμισε μυρωδιές. Ο Θάνος ανέλαβε να φτιάξει τσουρέκια και από νωρίς, τα αρώματα από τη μαστίχα, το πορτοκάλι και τις αφράτες πλεξούδες  που μοσχοβόλησαν όταν βγήκαν από τον φούρνο μου θύμισαν το πόσο πολύ μου αρέσουν οι γλυκές μυρωδιές! 

Γλυκές, όπως αυτές ενός από τα αγαπημένα μου αρώματα για τον χειμώνα: KORRES, Vanilla-Freesia-Lychee. Όπως έχω αναφέρει ξανά, κυρίως με ελκύουν τα περισσότερα «εμπορικά» αρώματα τον επώνυμων, καλλυντικών brands. Ποτέ όμως δεν θα χάσω ευκαιρία να εξερευνήσω και να χώσω –κυριολεκτικά- τη μύτη μου σε ότι διαφορετικό μου τραβά την προσοχή.

Κάπως έτσι έγινε όταν βρέθηκα πριν καιρό σε ένα κατάστημα KORRES. Κλασσικά είχα πάει για κάτι άλλο αλλά δεν θα μπορούσα να φύγω από εκεί μέσα αν δεν σκάλιζα κυριολεκτικά τα πάντα. Η - όχι και τόσο – σύντομή μου βόλτα κάποια στιγμή με οδήγησε και μπροστά από τα αρώματα της εταιρείας. Αρχικά σκέφτηκα πως δεν με ενδιαφέρει και τόσο το θέμα γιατί τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τα «κανονικά» αρώματα. Μετά βέβαια άλλαξα γνώμη και είπα γιατί όχι…

Το μυστηριώδες μελιτζανί μπουκαλάκι του μου τράβηξε σίγουρα το ενδιαφέρον…

Διαβάζω την ετικέτα, 

«χμ… βανίλια!»

Λίγα φσουτ φσουτ αργότερα και αυτό ήταν! Το άρωμα του είναι μεθυστικό, βαρύ, γλυκό, αριστοκρατικό… αν ήταν ύφασμα πιστεύω θα ήταν βελούδο. Σίγουρα βελούδο… Πολυτελές και ελκυστικό, δεν περνάει με τίποτα απαρατήρητο… 

Το μόνο αρνητικό που έχω να του προσάψω είναι πως δεν διαρκεί όσο θα ήθελα. Αλλά μεταξύ μας, τι ψυχή έχουν μερικά «φσουτ», «φσουτ» ακόμα;

Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο άρωμα αυτήν την περίοδο; Αφήστε μου το σχόλιο σας!

xoxo               
Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου