10/05/2013

my colour • crush



Για τα Colour Crush της THE BODY SHOP μόνο καλά έχω να πω.

Well…περίπου.

Όλα ξεκίνησαν όταν στις αρχές του καλοκαιριού έλαβα στο μέιλ μου το Release της εταιρείας σε σχέση με το λανσάρισμα μιας νέας σειράς κραγιόν με τον πολλά υποσχόμενο τίτλο Colour Crush.
Ομολογώ πως ήταν μια αρκετά ευχάριστη έκπληξη καθώς η THE BODY SHOP ανήκει στα αγαπημένα μου brand και είχαν καιρό να κάνουν ένα τόσο δυναμικό come back σε σχέση με τα προϊόντα μακιγιάζ τους  και ιδιαίτερα των κραγιόν.

Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη – και χαρά – με περίμενε όταν βλέποντας τις φωτογραφίες, αντίκρισα τις αποχρώσεις! Οργασμός (με το συμπάθιο) χρωμάτων και δεν ήξερα με ποιο από όλα τα…Colours, θα μου συμβεί το…Crush!

Στο μάτι έβαλα κάτι φούξια και μωβ, φλούο αποχρώσεις γιατί δεν είχα και γιατί…γιατί να συμβιβαστώ με κάτι «λιγότερο»;

Όλο με μιας – που λέει και με Κερκυραϊκή προφορά ο Θάνος – πήγα στο κατάστημα του Αμαρουσίου. Και τότε συνέβη το  Crush που περίμενα… αλλά όχι το Colour!

Εντάξει και εγώ του «χώρου» είμαι και δύο φορές εντάξει, όλοι ξέρουμε πως το φωτογραφικό υλικό των προϊόντων έχει υποστεί επεξεργασία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως τα αγαπημένα THE BODY SHOP το παράκαναν.

Οι αποχρώσεις των καγιόν δεν έχουν καμία σχέση με το οπτικό υλικό που λανσάρεται από την εταιρεία γι’ αυτό αν κάποια από εσάς έχει βάλει κάποιον κωδικό στο μάτι καλό θα ήταν να επισκεφτεί το κατάστημα με μειωμένες προσδοκίες.

Η συγκεκριμένη σειρά φλερτάρει με αρκετά safe και βολικές θα έλεγα αποχρώσεις και πιστεύω πως δύσκολα κάποια γυναίκα δεν θα βρει κάποια που να μην της αρέσει ή ταιριάζει. Σχεδόν όλες είναι πάρα πολύ γήινες και κινούνται σε ροδαλές (προσοχή, όχι ροζ!), nude, καφετιές και κόκκινες αποχρώσεις. 

Αφού λοιπόν ξεπέρασα το αρχικό σοκ σε σχέση με τα χρώματα που περίμενα να βρω, άκουσα με προσοχή όσα είχε να μου πει η συμπαθέστατη assistant του καταστήματος και με τη δική της βοήθεια επέλεξα το χρώμα που καταλήξαμε ότι μου ταιριάζει. Είναι το 225 και όπως μαρτυρά η φωτογραφία είναι ένα ανοιχτό ροδακινί – ροζ το οποίο δείχνει – και είναι – αρκετά ισορροπημένο. Ούτε πολύ ροζ, ούτε πολύ πορτοκαλί.. κάπου στο ενδιάμεσο για να με βολεύει τις μέρες που η διάθεση και το μακιγιάζ μου κινούνται περισσότερο στο ύφος της «προσγειωμένης χαράς», όπως μου αρέσει να το ονομάζω.

Το δεύτερο που συγκράτησα από την κοπέλα που με εξυπηρέτησε και βιαζόμουν να επιβεβαιώσω είναι ότι είναι πολύ σταθερό.

Πράγματι. Αν και είναι σχετικά κρεμώδες και αρκετά ενυδατικό, δεν «ξε - γλιστράει» από τα χείλη τόσο εύκολα, πράγμα που το κάνει άξιο «crush» τελικά! Τώρα, το μόνο που ελπίζω είναι η σειρά να μεγαλώσει κι άλλο και να δούμε και αυτά τα φλούο που μας «έταξαν».

Εσύ; Έπαθες Crush με τη συγκεκριμένη σειρά; Ποια είναι η αγαπημένη σου απόχρωση; Πες μου τα πάντα αφήνοντας το σχόλιο σου!

 xoxo
Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου