8/19/2013

beat • the heat



Τώρα το καλοκαίρι είναι γεγονός πως δεν θέλουμε και πολλά – πολλά με το πιστολάκι μας και γενικότερα με τις συσκευές που παράγουν θερμότητα. Η εποχή «επιβάλλει» ανέμελο look και μαλλιά που μοιάζουν – ή και είναι - φυσικά και ανεπιτήδευτα. 

Τι γίνεται όμως αν ανήκεις στην κατηγορία όσων δεν αποχωρίζονται το πιστολάκι τους, τη μασιά, το σίδερο ή ότι άλλο ακόμη και αν το πλάνο λέει ελεύθερο camping

Τι γίνεται όταν επιστρέφεις στο γραφείο ή στην όποια άλλη «σοβαρή» δουλειά σου και φοράς ξανά τη στολή της «ατσαλάκωτης»;

Όταν παίρνεις πια απόφαση ότι θα χρησιμοποιήσεις ξανά τον καυτό αυτό δαίμονα και ανάβεις ότι ανεμιστήρα και air condition υπάρχει στο σπίτι/ εξοχικό για να αντέξεις τη θερμότητα…; Ωραία, εσένα σε σκέφτηκες! Τα μαλλιά σου όμως;

Το καλό με τις διακοπές στην πόλη (ναι πάντα υπάρχει κάτι καλό αλλά και να μην υπάρχει, ένα caprigirl οφείλει να δημιουργήσει ένα. Είναι θέμα επιβίωσης) είναι πως ο χρόνος είναι άπλετος και κυλά τόσο αργά που αν δεν έχεις την παραμικρή εκκρεμότητα μπορείς να τον αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο, κάνοντας πράγματα που σε κανονικούς ρυθμούς ρουτίνας δεν θα τα έκανες ποτέ ή θα τα έκανες πολύ καθυστερημένα.

Φυσικά αναφέρομαι στο shopping! Τόσο πεζά, τόσο κυνικά, τόσο…κοριτσίστικα!

Δεν μπορείτε να φανταστείτε – ή μάλλον, αν είστε caprigirls, μπορείτε – πόσο ξεκούραστο, ανάλαφρο, ανέμελο και αγχολυτικό είναι να τριγυρνάς στους διαδρόμους των αγαπημένων σου καταστημάτων χωρίς την έγνοια του ότι μπήκα 5 λεπτά πριν το κλείσιμο ή να τελειώσω γρήγορα για να πάω/ επιστρέψω στη δουλειά κτλ…

Έχεις όλο το χρόνο δικό σου να ανακαλύψεις προϊόντα, να δοκιμάσεις,  να αναζητήσεις, να ρωτήσεις, να πειραματιστείς…

Σε μια τέτοια συνεδρία μου κατά του άγχους – στα Hondos Center – ανακάλυψα το Λονδρέζικο brand TONI&GUY.Αφορά σε επαγγελματικά προϊόντα των μαλλιών (σαμπουάν, μάσκες, λακ, αφροί κ.ο.κ.) και για να είμαι ειλικρινής δεν τα έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου. τα είχα ξαναδεί λίγες μέρες πριν στο ίδιο κατάστημα αλλά –και δεν καταλαβαίνω γιατί – επειδή δεν τα είχαν σε σημείο πρώτης προβολής τα προσπέρασα.

Το ίδιο σκέφτηκα να κάνω και αυτή τη φορά αλλά επειδή είχα επιδοθεί σε αναζήτηση νέου σπρέι για προστασία από τη θερμότητα (αν θυμάστε η τελευταία μου  αγορά δεν ήταν και τόσο επιτυχής) και επειδή είχα βαρεθεί όλο τα ίδια και τα ίδια, έκανα ένα βήμα πίσω και στάθηκα. Στο stand. Και πολύ καλά έκανα.

Η συγκεκριμένη εταιρεία διαθέτει αρκετά εξειδικευμένα  προϊόντα μαλλιών τα οποία καλύπτουν σχεδόν όλες τις ανάγκες. Όπως ανέφερα και πιο πριν είναι επαγγελματικά επομένως οι τιμές τους είναι ελαφρώς τσιμπημένες (το συγκεκριμένο αν θυμάμαι καλά κόστιζε κάτι λιγότερο από 10 ευρώ) αλλά αν είναι όλα ΤΟΣΟ καλά, τα αξίζουν τα λεφτά τους!

Καταρχάς ερωτεύτηκα τη συσκευασία – και παραδεχτείτε το, πάντα παίζει ρόλο. Γενικά λατρεύω τη μίνιμαλ αισθητική και τα συγκεκριμένα προϊόντα θα τα βρεις όλα σε «αυστηρές», δομημένες, μίνιμαλ συσκευασίες χωρίς πολλά – πολλά.

Μετά ερωτεύτηκα τη μυρωδιά! Μυρίζει τόσο μα τόσο ωραία. Είναι αυτή η μυρωδιά κομμωτηρίου που όταν για παράδειγμα έχεις μόλις κουρευτεί και σε ρωτάνε «στο φορμάρισμα, θέλετε να χρησιμοποιήσουμε κάτι;» και ξαφνικά σου ρχετε μια φοβερή μυρωδιά που σου μένει για ώρα – όπως συμβαίνει με τα αρώματα – και ρωτάς πάντα «μυρίζει καταπληκτικά, τι είναι;».

Τέλος ερωτεύτηκα αυτό που κάνει στα μαλλιά μου και δεν το έχω δει ξανά σε κανένα προϊόν (οκ λίγο, λιγότερο καλό είναι το take the heat από την aussie).  Το συγκεκριμένο λοιπόν HEAT PROTECTION MIST κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται. Προστατεύει τα μαλλιά από τη θερμότητα και ελέγχει (θα τολμήσω να πω και εξουδετερώνει) το φριζάρισμα. 

Και σας το λέω εγώ. Που έχω αυτήν την απροσδιόριστη δίχως ταυτότητα τρίχα που αν και δεν είναι σκληρή – για την ακρίβεια είναι πιο λεπτή και από τον Στάθη Ψάλτη – δεν δαμάζεται με τίποτα! 

Η συσκευασία εκτός από όμορφη είναι και πολύ πρακτική καθώς διαθέτει μια πολύ βολική αντλία η οποία κάνει την εφαρμογή του προϊόντος παιχνιδάκι.

Αφού έχω λούσει λοιπόν τα μαλλιά μου και είναι ακόμη νωπά, ψεκάζω (τη μισή συσκευασία) και προχωρώ στο βασανιστήριο του στεγνώματος. Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου αλλά έχω την αίσθηση ότι βοηθά στο να στεγνώσουν τα μαλλιά ακόμη πιο γρήγορα. 

Αυτό που κάνει λοιπόν είναι να τα προστατεύει (μέχρι και στους 230 βαθμούς) αλλά και να δίνει ένα απαλό και λείο φινίρισμα. Πραγματικά, δεν έχω νιώσει ποτέ τόσο απαλά τα μαλλιά μου μετά το πιστολάκι. Είναι τόσο «ομοιόμορφα», λαμπερά και μαλακά που δεν βάζω πια ούτε λακ για να σταθούν.

Άλλος ένας λόγος που το αγάπησα; Την επόμενη μέρα που ξύπνησα, μαζί με τα μαλλιά μου δεν ξύπνησε και η ζούγκλα, δεν υπήρχε μισή τζίβα, δεν ήταν καν (τόσο) ανακατεμένα)… ήταν το ίδιο απαλά και λεία που δεν χρειάστηκε καν να τα φορμάρω ξανά!!!!

Αν θα δοκιμάσω και τα υπόλοιπα προϊόντα TONI&GUY; Το ρωτάς;

Φίλη Δέσποινα Γ. αυτό το post είναι αφιερωμένο σε σένα. Όχι επειδή μου το ζήτησες… αλλά επειδή μόνο εσύ θα εκτιμήσεις όλο αυτόν τον μονόλογο, με θέμα τις τρίχες!

Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου