8/15/2013

beach • stuff



…και θα μου πεις, εδώ κοντεύουμε να μιλάμε για back to school και εσύ ανεβάζεις products για την παραλία;


ναι!


γιατί υπάρχουμε και εμείς (εγώ) που το καλοκαίρι ξεκινά τις δύο εβδομάδες του αυγούστου που καταφέρνουμε να πάρουμε άδεια.


γιατί υπάρχουμε και εμείς (πάλι εγώ) που μετακομίσαμε πρόσφατα και γενικά τον μήνα που μας πέρασε μας έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι και θα τη βγάλουμε στη εξωτική αθήνα, στα τέσσερα νέα μας ντουβάρια, παρέα με τον sherlock.


γιατί υπάρχουμε και εμείς (ναι εγώ και μόνο εγώ) που ήρθε ο αύγουστος και καταφέραμε να κάνουμε το δεύτερο μας μπάνιο, που μας φαίνεται σαν το πρώτο, άρα αυτό το άρθρο είναι πέρα για πέρα επίκαιρο.


αν υπάρχετε και άλλες «εγώ» παρακαλώ σηκώστε χέρι (ή αφήστε comment) και ξεκινήστε να διαβάζετε. που θα πάει. θα ρθει και το 3ο μπάνιο….


για να είμαι ειλικρινής μέχρι και πέρυσι δεν θα έλεγα ότι έπαιρνα και πολλά πράγματα στην παραλία. για την ακρίβεια έπαιρνα πάντα τα απολύτως απαραίτητα. ένα αντηλιακό για το σώμα, πετσέτα και κάποιο βιβλίο που δεν διάβαζα ποτέ γιατί σε αντίθεση με τις περισσότερες κοπέλες την περισσότερη ώρα δεν την περνάω στην ξαπλώστρα αλλά μέσα στην θάλασσα.


μη φανταστείς ότι επιδίδομαι σε τίποτα τρομερές θαλάσσιες ασκήσεις… ούτε βουτιά δεν ξέρω να κάνω (!!!!). μου αρέσει όμως να κολυμπάω πέρα δώθε κείθε και να δροσίζομαι. από πέρυσι ωστόσο εκτίμησα ιδιαιτέρως τα οφέλη της ξαπλώστρας (μαύρισμα, ξεκούραση, κένωση καμένων εγκεφαλικών κυττάρων) και είπα να τηρήσω το πρωτόκολλο κουβαλώντας μαζί μου το κάτι – beauty – παραπάνω:


αν και «μελανούρι», στα πρώτα μπάνια (όπου φέτος ισοδυναμούν με τα τελευταία και μοναδικά) χρησιμοποιώ αντηλιακό με αυξημένο δείκτη προστασίας καθώς ο ήλιος είναι κάτι παραπάνω από επικίνδυνος. σύντροφος μου λοιπόν ήταν και είναι η αντηλιακή κρέμα της apivita με δείκτη προστασίας 30. θα την χαρακτήριζα πάρα πολύ καλή γιατί αν και κρέμα – και μάλιστα ενός brand που θεωρείται φαρμακείου – μυρίζει «καλλυντικά» και ενώ έχει πολύ πλούσια σύνθεση, σύσταση και υφή, απορροφάται πανεύκολα!!! επίσης, αν και έχει υψηλό δείκτη, εγώ το πήρα το χρωματάκι μου… αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό οφείλεται και στο πόσες ώρες είσαι κάτω από τον ήλιο και τι επιδερμίδα έχεις…


για το πρόσωπο χρησιμοποίησα την κρέμα των mastic spa με δείκτη προστασίας 15. δεν θα πω ψέμματα, τη βρήκα ως δώρο σε ένα περιοδικό πριν καιρό και είπα να τη δοκιμάσω. για να είμαι ειλικρινής δεν τρελάθηκα… οκ τη δουλειά της την κάνει – δεν κάηκα – αλλά νομίζω έχει μια περίεργη μυρωδιά και αφήνει σχετικά λιπαρό το πρόσωπο μετά την εφαρμογή…σε αντίθεση με αυτή του korres που έχει δείκτη προστασίας 30 και όταν την εφαρμόζεις σου δίνει το αποτέλεσμα – αναφέρομαι στη λιπαρότητα -  ακριβώς όπως αυτό της ενυδατικής κρέμας που φοράμε κάθε μέρα. για την ακρίβεια η συγκεκριμένη κρέμα έχει περισσότερα αυτήν την ιδιότητα δλδ μιας every day cream με ενυδατικές, αντιρυτιδικές ιδιότητες που παράλληλα προσφέρει και υψηλή αντηλιακή προστασία. επίσης είναι αρκετά λεπτόρευστη γεγονός που την κάνει ακόμη πιο εύχρηστη! τι άλλο να ζητήσει κανείς;


για τα μαλλιά επέλεξα το mythic oil της loreal το οποίο το χρησιμοποιώ και ανεξάρτητα από την παραλία, στην καθημερινότητά μου. όλοι ξέρουμε τα οφέλη του αλατιού αλλά και τη ζημιά που προκαλεί  - καλή ώρα στα μαλλιά - καθώς μόλις βγεις από τη θάλασσα και στεγνώσει η τρίχα, έρχεται και τσαταλώνει (ξανθιώτικη λέξη, μη ζητάς διευκρινήσεις) και γίνεται τζίβα. ευτυχώς με το συγκεκριμένο έλαιο τα μαλλιά γίνονται λεία και απαλά, τρέφονται και ακτινοβολούν και κανένα πρόβλημα δεν έχουμε….


και μιας και είπα ακτινοβολούν, άφησα το καλύτερο για το τέλος… honey bronze των the body shop σ’ αγαπώ!!! τι να σχολιάσει κανείς; τη συσκευασία; που βλέπεις αυτό το γυάλινο μπουκαλάκι να περιέχει όλη τη μελένια, σοκολατένια λάμψη του κόσμου; και νομίζεις πως άμα αρχίσεις το πασάλειμμα θα γίνεις η ξαδέρφη της beyonce;  τη μυρωδιά; που αντί να θέλεις να το απλώσεις πάνω σου, θες να ζητήσεις κουταλάκι και να αρχίσεις να το τρως(μην το επιχειρήσετε, αλλά αν το κάνατε, αλήθεια; πως ήταν;). ή τη χρυσαφένια αυτή λάμψη που αφήνει στο σώμα ακόμη και αν το «γαλακτερός» δεν είναι επώνυμο αλλά το ψευδώνυμο σου για το καλοκαίρι (κλαψ). εγώ έχω αφαιρέσει το πλαστικό στόμιο ροής γιατί – και ήταν το μοναδικό μειονέκτημα που βρήκα – καθυστερούσε πολύ να βγει το προϊόν και έπρεπε να χτυπιέμαι σαν χταπόδι κάθε φορά για να πεταχτούν 3-4 σταγόνες… κατά τα άλλα, είναι καταπληκτικό και αν καταφέρατε να αποκτήσετε τροπικό μαύρισμα (ζήλεια, ψώρα) πρέπει οπωσδήποτε να το αγοράσετε καθώς το αναδεικνύει με έναν μοναδικό τρόπο και δεν κολλάει ιδιαίτερα μετά τη χρήση. θέλει βέβαια λίγο προσοχή – ειδικά αν έχετε σκοπό να φορέσετε λευκά – καθώς μπορεί να λεκιάσει τα ρούχα σας, αν το εφαρμόσετε «βιαστικά».


καλές βουτιές

caprigirl   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου