7/25/2013

tests & testers



αυτό το post ξεκινά με μια παραδοχή, μια απολογία και μια συγνώμη.

-βασικά αυτό το post ξεκινά στις 21.22 για να ακριβολογούμε-

παραδοχή γιατί έπρεπε να ξεκινήσει μέρες νωρίτερα. και θα έπρεπε να το ακολουθήσουν κι άλλα.

απολογία γιατί υπάρχουν λόγοι για την αισθητή πια απουσία μου, τους οποίους θα σας εξηγήσω παρακάτω.

συγνώμη γιατί θα έπρεπε να είμαι περισσότερο συνεπής σε όλους εσάς αλλά και στον εαυτό μου πάνω απ’ όλα.

Tests
Ο Ιούλιος ήταν – και εξακολουθεί να είναι για μένα – ο μήνας των δοκιμασιών. Κάνοντας έναν μίνι απολογισμό, τολμώ να πω πως είναι σίγουρα ο πιο γεμάτος μήνας της ζωής μου. 

Test – τομέας αισθηματικά. Περάσαμε επιτυχώς γιατί όπως σας έγραψα και στο πρώτο (και μοναδικό) post του μήνα, ο καλός μου “popped the question” που λέει και ο λαός και από τότε ροζ συννεφάκια καλύπτουν τον ορίζοντα…. Που μυαλό; Καταλαβαίνετε..  

Test – τομέας  χρήμα & σπίτι. Είμαστε σε μεταβατική φάση. Η μετακόμιση είναι μια πολυδάπανη και τόσο κουραστική κατάσταση (βέβαια το νέο σπίτι πάντα σε αποζημιώνει ) επομένως όλο αυτό το διάστημα ήμουν και συνεχίζω δηλαδή να είμαι για λίγο ακόμα ανάμεσα σε κούτες, διαπραγματεύσεις, εξοδολόγια, συμβόλαια, μεσιτικά γραφεία και… δεν θες να ξέρεις, γενικά.

Test- τομέας εργασία & δημιουργικότητα. Εδώ η λέξη test έχει εξίσου, κυριολεκτική και μεταφορική σημασία. Αλλά για αυτό μάλλον θα σας μιλήσω κάποια άλλη στιγμή.

Test - τομέας υγεία. Και ενώ νόμιζα όλα περαστικά θα ήταν και τα αφήσαμε πίσω, ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισα τον προηγούμενο μήνα επανήλθε και…

Testers
… με οδήγησε στα σκαλιά του ιατρείου, του φαρμακείου και μελλοντικά θα με οδηγήσει και στου χειρουργείου (ηρεμία, δεν πεθαίνω κιόλας).

κάπου εκεί λοιπόν, ανάμεσα στις κούτες και στις αντιβιώσεις συνάντησα την Caudalie. Για να είμαι ειλικρινής την είχα ακουστά ως εταιρεία, κυρίως περισσότερο από  συναδέλφους του εξωτερικού αλλά δεν ήμουν σίγουρη για το πού στην Ελλάδα μπορούσες να βρεις προϊόντα τους.      

μπαίνοντας στο φαρμακείο, ένα γυάλινο faded μελιτζανί μπουκάλι με μίνιμαλ αισθητικής – που αγαπώ – λογότυπο μου τράβηξε το μάτι. Ευκαιρία φυσικά δεν έχασα και έβαλα λίγο από το άρωμα στο χέρι μου.

Ωραία.

και τώρα κάντε εικόνα το κλασσικό εικονογραφημένο που περνάς όλη τη μέρα με τον καρπό κολλημένο στο ρουθούνι που σνιφάρει (δεν είναι τυχαίο το ρήμα) σε δόσεις το νέο αντικείμενο του πόθου σου.

το  Thé des Vignes Fresh Fragrance είναι το άρωμα που θες. Είναι το άρωμα που αν και ψέκασα μόλις 2 βιαστικά φσουτ το πρωί, κράτησε μέχρι το βράδυ. Είναι το άρωμα που μύρισε ο Θάνος και από εκείνη τη στιγμή σνιφάραμε τον καρπό μου εναλλάξ. Είναι το άρωμα που φτιάχτηκε για μένα και για κάθε γυναίκα σαν και μένα. Έχει χαρακτήρα, αυτοπεποίθηση, δυναμισμό, εκπέμπει κάτι το μυστηριώδες και έχει μια χαρακτηριστική μυρωδιά, αυτή που όλοι σε ρωτούν «τι είναι;».

είναι το άρωμα που θα βλέπω στον ύπνο μου μέχρι να το αποκτήσω και που φυσικά με οδήγησε ξανά στο φαρμακείο της γειτονιάς μου (τα φσουτ αυτή τη φορά πολλαπλασιάστηκαν και ναι δεν ντρέπομαι, δεν θέλω να πλυθώ απόψε).

ήθελα λοιπόν να μάθω περισσότερα πράγματα για αυτήν την εταιρεία που βγάζει αυτό το «μαγικό φίλτρο» και έτσι απευθύνθηκα σε μια από τις ευγενικές υπαλλήλους η οποία μου εξήγησε πως η Caudalie είναι μια γαλλική εταιρεία η οποία ξεκίνησε με προϊόντα για spa. Για την ακρίβεια διαθέτει και η ίδια χώρους spa σε γνωστές μητροπόλεις του κόσμου. 

αφού λοιπόν μου έκανε μια σύντομη ξενάγηση σε κάποιες από τις βασικές σειρές της εταιρείας, πρότεινε να μου δώσει κάποια testers να δοκιμάσω. Έτσι λοιπόν επέστρεωα σπίτι με:


  • μια κρεμομάσκα από την σειρά ενυδάτωσης
  • μια κρέμα ματιών από την αντιρυτιδική σειρά
  • και ένα serum για ξηρές επιδερμίδες από τη σειρά με το κόκκινο σταφύλι

επειδή τα πήρα μόλις σήμερα, δεν έχω προλάβει να τα δοκιμάσω αλλά θα το κάνω άμεσα και θα επανέλθω. 

σας ζητώ λοιπόν λίγη ακόμη κατανόηση μέχρι να ολοκληρωθεί η μετακόμισή μου και να μπορώ να ανανεώνω το blog μου συχνά αλλά και τη γνώμη σας σε σχέση με την εταιρεία Caudalie και τα προϊόντα. Τα γνωρίζετε; Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά; Εντυπώσεις;

Θα περιμένω τα σχόλια σας!

Xxx
Caprigirl


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου