6/06/2013

bedtime • routine




…και  ενώ οι περισσότερες γυναίκες μισούν την ώρα του ντεμακιγιάζ, εγώ ανήκω στις σπάνιες αυτές περιπτώσεις όπου το να ξεβάφομαι και να περιποιούμαι τον εαυτό μου πριν κοιμηθώ, είναι η καλύτερη μου!

Εντάξει! Οι βραδιές που έχω κάποια εκδήλωση και επιστρέφω σπίτι σε κόμμα, εξαιρούνται. Μιλάμε on a daily basis.

Σκέφτηκα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας την βραδινή μου ιεροτελεστία για τη φροντίδα του προσώπου μου επομένως ξεκινάμε με το project ντεμακιγιάζ!

«Είμαι η Έλενα, είμαι beauty blogger, δεν χρησιμοποιώ επώνυμα μαντιλάκια, «ειδικά» για ντεμακιγιάζ και είμαι καλά»!

Ειλικρινά θα ήθελα κάποια από εσάς να μου εξηγήσει ποιος ο λόγος να δίνουμε 3 και 4 ευρώ για μαντηλάκια ντεμακιγιάζ (πόσες φορές θα πω τη λέξη;) τη στιγμή που υπάρχουν ωραιότατα μωρομάντηλα με 1,50 ευρώ στα Σ. Μάρκετ και κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια δουλειά!!!! Η μόνη περίπτωση που μπορώ να φανταστώ είναι αν μετά δεν έχουμε σκοπό να καθαρίσουμε περαιτέρω το πρόσωπό μας και με τα συγκεκριμένα, αφαιρούμε αδιάβροχο μακιγιάζ αν και δε νομίζω πως ενδείκνυνται για κάτι τέτοιο και προσωπικά το βρίσκω τραγικό το να μην πλένουμε μετά το πρόσωπο μας… αλλά αυτό είναι δικό μου κόλλημα…

Γεγονός που μας οδηγεί στη συνέχεια της βραδινής μου «ρουτίνας». Αφού λοιπόν αφαιρέσω σχεδόν όλο το μακιγιάζ μου με τα μωρομάντηλα, χρησιμοποιώ στα μάτια μου το διφασικό λαδάκι της Johnsons για να απομακρύνω κάθε ίχνος από τη mascara μου και επειδή είναι αδιάβροχη, είναι το μοναδικό που χάρη στη σύστασή του μπορεί να το καταφέρει. 

Φυσικά, επειδή έχω το γνωστό πια σε όλους, κόλλημα, με την τελειότητα στο καθάρισμα, περνάω και ένα χεράκι ή καλύτερα ένα βαμβακάκι με το cleansing water των Sephora. Το συγκεκριμένο προϊόν όχι μόνο αφαιρεί 100% το μακιγιάζ … για την ακρίβεια κάνει το ντεμακιγιάζ (πάρτε το απόφαση θα την επαναλάβω πολλές φορές τη λέξη) παιχνιδάκι και έτσι δεν χρειάζεται να βγάλεις και το μάτι σου μαζί… αλλά έχει και μια πολύ δροσερή και ανακουφιστική υφή που σε συνδυασμό και με τη μυρωδιά του, προσφέρει μια αίσθηση φρεσκάδας στο πρόσωπο.

Αφού καθαρίσω λοιπόν τελείως τα μάτια, το ίδιο θέλω να κάνω και με το πρόσωπο. Τη σκυτάλη παίρνει λοιπόν ένα λατρεμένο προϊόν, το οποίο ανέφερα και στα αγαπημένα Μαΐου και δεν είναι άλλο από το Ντεμακιγιάζ σε μορφή Τζελ της  Diadermine, με ροδόνερο, για ευαίσθητες επιδερμίδες. Όποια δεν το έχει δοκιμάσει, απλά χάνει.

….δεν θέλω να σας σοκάρω αλλά δεν τελειώσαμε με το καθάρισμα. Καλά όλα τα ντεμακιγιάζ αλλά αν δεν παίξει αφρός και νεράκι στο δέρμα, δεν νιώθω καθαρή. Τη λύση βρίσκω στο τζελ καθαρισμού της Apivita, με πρόπολη και κίτρο! Ειλικρινά, μυρίζει τόσο μα τόσο ωραία…και λόγω των συστατικών του είναι τόσο δροσερό και φρέσκο, πραγματικά νιώθω να αναζωογονεί την επιδερμίδα μου κάθε φορά που πλένομαι με αυτό.

Τίποτα όμως  δε μπορεί να αντικαταστήσει τη δράση ενός toner, το οποίο… τονώνει όπως μαρτυρά και το όνομα του την επιδερμίδα και επαναφέρει το pH της. Το travel sized toner του Dr Murad δεν μου έχει τελειώσει ακόμη και δεν χορταίνω να το χρησιμοποιώ… 2-3 μόνο ψεκάσματα στο δέρμα του προσώπου και ξεδίψασε αμέσως!

Τέλος, σειρά παίρνει η ενυδατική. Για κάποιο λόγο που δεν ξέρω, δεν χρησιμοποιώ κρέμα νύχτας και η μόνη αιτία που δεν το κάνω είναι γιατί δεν καταλαβαίνω ποια η διαφορά της στο δέρμα από την Ημέρας… και πάλι, παρακαλώ, αν έχετε κάποια καλή εξήγηση feel free να μου τη δώσετε. Αυτήν την περίοδο φοράω την Vitamine E από τα The Body Shop και όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενο ποστ, ίσως είναι αρκετά ελαφριά για την επιδερμίδα μου. Θα με ενδιέφερε να δω και τις δικές σας προτάσεις για ενυδατικές κρέμες…

Μέχρι τότε… nighty night!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου