5/29/2013

handy • for the hands



Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν προσέχω το μανικιούρ μου. 

Ούτε το πεντικιούρ.

Όχι την υγιεινή των άκρων μου,. Αυτήν την προσέχω πάντα. Άλλωστε είναι τέτοια η μανία μου με την καθαριότητα και τη σωστή υγιεινή που ακριβώς για αυτόν τον λόγο προκύπτει η παραπάνω «απροσεξία». Με τα χέρια μου μονίμως εκτεθειμένα σε παγωμένα ή καυτά νερά και απορρυπαντικά, αντιλαμβάνεται κανείς πως το μανικιούρ πάει περίπατο. 

Ωστόσο πάντα μου αρέσει να αγοράζω πράγματα για την περιποίηση της επιδερμίδας των χεριών και των ποδιών μου αλλά και βερνίκια. Πολλά βερνίκια. Μάλλον μου βγαίνει σε άχτι που δεν μπορώ να τα έχω συνέχεια βαμμένα και μονίμως αγοράζω και ξανά αγοράζω για τη μέρα που ΘΑ τα βάψω.

Πρόσφατα λοιπόν υπέκυψα στον πειρασμό τέτοιων αγορών και σκέφτηκα να σας τις παρουσιάσω, μαζί με την βραδινή μου ιεροτελεστία πριν πάω για ύπνο.

Αφού λοιπόν κάνω το μπάνιο μου και καθαρίσω σχολαστικά το πρόσωπό μου – δεν θα μείνετε παραπονεμένοι, σύντομα θα ανέβει ποστ και για Bedtime Routine – έρχεται η ώρα του χεριού (βλ. παιδιού).

Πρώτα θα ξεκινήσω με το peeling του KORRES με άρωμα καρπούζι. Υπάρχει η θεωρία που λέει πως απολέπιση είναι καλό να κάνουμε 2 φορές την εβδομάδα αλλά προσωπικά αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να ακολουθήσω και στο κάτω – κάτω δεν βλέπω πουθενά το κακό (αν γνωρίζετε κάτι και είναι να με βρει συμφορά παρακαλώ ενημερώστε).

Στο συγκεκριμένο δε, δεν μπορώ να αντισταθώ σίγουρα, Καταρχάς το λατρεύω γιατί ανήκει στην κατηγορία των προϊόντων που η μυρωδιά του είναι αυτό ακριβώς που αναγράφει η συσκευασία. Μια μόνο μικρή ποσότητα και όλο το μπάνιο μυρίζει φρέσκο, δροσερό, καλοκαιρινό καρπούζι. Η υφή του είναι κρεμώδης και έχει και αυτούς τους μικρούς μαύρους απολεπιστικούς κόκκους που σου δίνουν την εντύπωση πως είναι κουκούτσια (του καρπουζιού ντε). Πολύ καλό προϊόν και πάρα πολύ οικονομικό, αφήνει τα χέρια τόσο απαλά!!!

Μετά έρχεται η ώρα της ενυδατικής. Για τη συγκεκριμένη σας έχω ξαναμιλήσει εδώ και μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι από τις καλύτερες αγορές που έχω πραγματοποιήσει. Η μυρωδιά της δεν θυμίζει σε τίποτα ελιά (ευτυχώς, νομίζω) αλλά είναι πολύ ιδιαίτερη, γλυκιά και καλλυντική (αν υπάρχει αυτός ο όρος). Η υφή της είναι αρκετά βουτυρώδης και έχει ένα πλούσιο κιτρινωπό χρώμα. Ωστόσο δεν είναι καθόλου λιπαρή. Το αντίθετο θα έλεγα, στεγνώνει ή καλύτερα, απορροφάται αμέσως από την επιδερμίδα γεγονός που με κάνει να την αγαπώ ακόμη περισσότερο γιατί τα μόνα λιπαρά που μου αρέσουν είναι αυτά της πάστας. Οποιασδήποτε πάστας xixi!

Και περνάμε σε ένα άσχετο με την ιεροτελεστία, σχετικό με το θέμα, προϊόν. Όπως είπα και νωρίτερα, με το μανικιούρ δεν έχω ιδιαίτερα καλή σχέση. Μια στα δύο φεγγάρια όμως είναι  που σεληνιάζομαι και θέλω να βάψω τα νύχια μου. Λόγω δουλειάς, αυτό συνήθως γίνεται βράδυ με αποτέλεσμα να βιάζομαι και μετά να νυστάζω. Και φυσικά αν το βερνίκι δεν έχει στεγνώσει   καλά, το επόμενο πρωί έχω το αποτύπωμα του μαξιλαριού σχεδόν και στα 10 νύχια. Έψαχνα λοιπόν να βρω ένα προϊόν fast dry χωρίς όμως να χρειάζεται να ξοδέψω πολλά χρήματα.

Σε μια από τις κλασσικές – ασύμφορες – βόλτες μου στα Hondos Center, «έπεσα» στο stand της Essence. Έχω ακούσει από αρκετούς beauty bloggers αλλά και youtubers για το συγκεκριμένο brand αλλά εγώ δεν είχε τύχει ποτέ να το χρησιμοποιήσω. Με μια πρώτη ματιά πρόσεξα πως είχαν σχετικά ικανοποιητική γκάμα προϊόντων αλλά αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν οι τιμές. ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΦΘΗΝΑ! Το συγκεκριμένο quick dry βερνίκι νομίζω δεν ξεπερνούσε τα 2 ευρώ, γεγονός που με έκανε πολύ διστακτική στο να το αγοράσω καθώς σκέφτηκα πως σίγουρα θα είναι μάπα. Μετά σκέφτηκα πως η χημεία είναι χημεία επομένως, πόσο μάπα να είναι; και το πήρα…

Και καλά έκανα φίλες και φίλοι γιατί είναι φοβερό.

Όχι μόνο εξασφαλίζει το να στεγνώσουν τα νύχια σούπερ γρήγορα αλλά δίνει ένα πολύ λαμπερό αποτέλεσμα και το κυριότερο είναι πως τρίτη μέρα σήμερα και αφού έχω πλύνει ότι πλένεται, το χρώμα παραμένει το ίδιο έντονο και φωτεινό και στη θέση του, όπως όταν τα πρώτο- έβαψα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου