5/12/2013

aPRIL favorites



Τα αγαπημένα του μήνα είναι μια στήλη  που πάντα μου άρεσε πολύ και να βλέπω και να διαβάζω στα beauty blogs. Κάθε μήνα όλοι έχουμε κάποια προϊόντα ή ρούχα ή συνήθειες με τα οποία αποκτούμε το λεγόμενο «κόλλημα» επομένως σήμερα ήρθε η σειρά μου να σας παρουσιάσω τα δικά μου αγαπημένα για τον μήνα Απρίλιο.



Face

To λαδάκι ντεμακιγιάζ της Johnsons δεν θα μπορούσε με τίποτα να λείπει από τη λίστα μιας και είναι ένα προϊόν που χρησιμοποιώ καθημερινά! ‘Εχει διφασική σύνθεση – δηλαδή αποτελείται από λάδι και νερό, επομένως χρειάζεται κάθε φορά να το ανακινήσεις πριν το χρησιμοποιήσεις – γεγονός που το κάνει ιδανικό για την αφαίρεση της αδιάβροχης μου mascara και δεν αναγκάζομαι να βγάλω το μάτι μου κάθε βράδυ. Εξτραδάκι; Η σύνθεση του θρέφει τις βλεφαρίδες και είναι ιδανικό ακόμη και για τα πιο ευαίσθητα μάτια!


Αν γνωρίζετε τα προϊόντα Dr. Murad τότε σίγουρα θα γνωρίζετε πως είναι μεν σχετικά ακριβά (οκ μπορεί και εντελώς πανάκριβα) αλλά κατά γενική ομολογία είναι και πολύ – πολύ καλά και αποτελεσματικά. Το  Hydrating Toner ανήκει σίγουρα σε αυτήν την κατηγορία – των πολύ καλών – και είναι ένα toner που σίγουρα με έχει κερδίσει. Αν και το έχω σε travel size και είναι ιδανικό για να χρησιμοποιείται πάνω από το μακιγιάζ για να το διατηρεί – φρεσκάρει, εγώ έχω αντικαταστήσει με αυτό την τονωτική λοσιόν νύχτας. Μυρίζει ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ, σου δίνει πράγματι μια έντονη αίσθηση φρεσκάδας, επαναφέρει το pH της επιδερμίδας μου μετά τον καθαρισμό και καμιά φορά «ψεκάζω» και τον Θάνο που με βλέπει και ζηλεύει. 




Body

Πριν παρουσιάσω τα επόμενα αγαπημένα θέλω να τονίσω πως είναι εντελώς τυχαίο αλλά και τελείως ταιριαστό συνάμα το γεγονός πως τον συγκεκριμένο μήνα που όλα ανθίζουν, μιλάμε για πασχαλιές και λέλουδα, όλα μου τα προιόντα έχουν ακριβώς αυτά ως βάση. Τα λουλούδια!


Όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο post, ένα από τα αρώματα που θέλω πολύ να αποκτήσω είναι το Balenciaga Florabotanica. Ακόμα δεν τα έχω καταφέρει αλλά από το πολύ «το θέλω», «το θέλω», «το θέλω» ο καλός μου δεν άντεξε και μου έκανε δώρο το αφρόλουτρο. HeavenIm in heaven


Το ότι συχνά πυκνά...που με χάνεις, που με βρίσκεις... είμαι στα Hondos Center, είναι ένα γεγονός. Το ότι πριν καιρό ανακάλυψα πως τα Le Petit Marseillais λάνσαραν νέο αφρόλουτρο με άρωμα γάλα βαμβακιού & παπαρούνα είναι ένα άλλο γεγονός… το ότι το συγκεκριμένο αφρόλουτρο μυρίζει ΑΚΡΙΒΩΣ όπως η KENZO FLOWER όμως, είναι το γεγονός που με έκανε να το αγοράσω και φυσικά να ανήκει στα αγαπημένα του μήνα.


Μερικές ιεροτελεστίες είναι πραγματικά να τις σεβόμαστε. Όχι δεν αναφέρομαι σε αυτές του Πάσχα αλλά σε αυτήν που θέλει μετά το μπάνιο να ακολουθεί η κρέμα σώματος. Εδώ έρχεται ο KORRES και το Body Milk με άρωμα Γιαπωνέζικο Τριαντάφυλλο, να μας τρελάνουν! Η υφή; Απίστευτα πλούσια. Το άρωμα; Μεθυστικό, λουλουδάτο, νομίζεις ότι φοράς πραγματικό άρωμα για ώρες. Η τιμή; Απίστευτα συμφέρουσα σε σχέση με την ποσότητα – συσκευασία. Το αποτέλεσμα; Εξαιρετική ενυδάτωση – αισθητά πιο απαλό δέρμα – μυρωδιά που δεν περνά απαρατήρητη! Εννοείται, στα αγαπημένα του μήνα.



Make Up

Ok ξεκινώ από το μανό καθώς είναι περισσότερο το «απωθημένο» του μήνα, παρά αγαπημένο. Και ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός του ότι ΑΚΟΜΗ δεν έχω καταφέρει να το εφαρμόσω στα νύχια μου. Έχει περάσει πάνω από μήνας που το πήρα αλλά δυστυχώς η εμμονή μου με την καθαριότητα και τα καθημερινά μου «πλατσουρό – καθαρίσματα» έχουν κάνει τα νύχια μου να μοιάζουν με τον «έξω από’δω» και το μόνο που τους λείπει είναι το μανό. Αγαπημένο ωστόσο γιατί ήθελα πολύ μια ροζουλιά, nude απόχρωση (Inglot 337).


Πάλι από τα Inglot, τα επόμενα δύο προϊόντα τα έχω κυριολεκτικά λιώσει. Η σκιά N0 35 είναι ένα πολύ ιδιαίτερο pigment το οποίο κάνει ιριδισμούς διαφορετικών αποχρώσεων – αν έχει νόημα αυτό που είπα. Είναι καφέ –μπλε – μωβ και πραγματικά είναι σα να διαθέτει αυτόματο – ενσωματωμένο σύστημα εφαρμογής  Smokey eyes (ok αυτό που είπα σίγουρα δεν έχει νόημα). Εφαρμόζοντας το με το πινελάκι, η εσωτερική μεριά του ματιού «διατηρεί» τους καφέ και γήινους ιριδισμούς και όσο πλησιάζεις στη εξωτερική, αναδεικνύονται οι μπλε – μωβ αποχρώσεις. Είναι μαγικό σας λέω.


Τέλος, το lipstick N0 35 είναι αυτό που εννοούμε όταν πλησιάζουμε την πωλήτρια και της λέμε το κλασσικό «κάτι για κάθε μέρα». Έχει τέλεια – τέλεια κρεμώδη υφή, super mat αποτέλεσμα και μια πολύ βολική απόχρωση η οποία ταιριάζει σχεδόν με κάθε στυλ μακιγιάζ, ακόμη και το βράδυ.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου