4/25/2013

Possessed by my future possessions #2



Δεν υπήρχε περίπτωση να μην ποθήσω κάτι και αυτήν την εβδομάδα…


  1. SHANA dress Ώ Θεέ μου! Είναι το πιο λουλουδάτο, χρωματιστό, εφαρμοστό φόρεμα που έχω δει. Εντάξει υπερβολές, αλλά έχει καταφέρει να συνδυάσει με έναν μοναδικό τρόπο σχεδόν όλα τα αγαπημένα μου χρώματα, ακριβώς στις αγαπημένες μου αποχρώσεις και με ένα μοτίβο που λατρεύω. Επίσης να σημειωθεί πως το καλοκαίρι – και γενικά δηλαδή – δεν φοράω ποτέ μακριά φορέματα και καφτάνια γιατί αν και κατά έναν περίεργο λόγο δεν είμαι κοντή – οκ δεν είμαι και κυπαρίσσι -  αυτά τα φορέματα με κάνουν να αισθάνομαι ζούμπος. Σε αντίθεση με αυτά τα εφαρμοστά μίντι φορέματα που αναδεικνύουν τέλεια και τις καμπύλες μου! Το καλύτερο σας το αφήνω για το τέλος… Το συγκεκριμένο φόρεμα κοστίζει μόλις 17,99 ευρώ !!!
  2. Egypt Glam. Αυτό το online shop με χειροποίητα κοσμήματα το ανακάλυψα πρόσφατα. Δεν έχει τύχει να αγοράσω ακόμη κάτι αλλά το συγκεκριμένο κολιέ είναι ένα από τα άπειρα που μου τράβηξε την προσοχή, τόσο για το σχέδιο του όσο και για το ότι μοιάζει να είναι απίστευτα ευκολοφόρετο σχεδόν με όλα τα καλοκαιρινά μου ρούχα. Να σημειωθεί και πάλι πως αν και handmade, τα συγκεκριμένα κοσμήματα και αξεσουάρ είναι πάρα πολύ οικονομικά. Μπράβο!
  3. CH.Ναι, είμαι από «αυτές» που θέλουν να έχουν 4-5 αρώματα τον μήνα, δεν θέλω να χαρακτηρίζομαι από ένα μόνο άρωμα και γενικά λατρεύω το να μυρίζω ωραία. Το μπουκαλάκι; Το κοκκινάκι; Το μεθυστικό, γυναικείο αυτό άρωμα; Το θέλω, το ποθώ!
  4. KitcenAid Stand Mixer. Ok δεν είναι προιόν ομορφιάς…αλλά είναι ΟΜΟΡΦΟ! Όχι κοιτάξτε το… Το ότι δεν είμαι expert στην κουζίνα δεν είναι κάτι που προβληματίζει… ο Θάνος είναι chef. Καταλαβαίνετε… όλα τα ρούχα από εδώ και πέρα, ένα – δύο νούμερα μεγαλύτερα!
  5. KORRES, Fig Body Milk. Όταν βρίσκω μια μυρωδιά η οποία ανταποκρίνεται πλήρως σε αυτό που λέει ότι είναι, ενθουσιάζομαι σαν παιδάκι! Αυτό λοιπόν έπαθα ξανά μόλις πρόσφατα, όταν ανακάλυψα το Body Milk του KORRES με άρωμα Σύκο. Μυρίζει ακριβώς σαν το φρούτο το ίδιο και είναι περιττό να σας πω το πόσο ενυδατικό και μη λιπαρό είναι. Αγόρασα ένα με άλλο άρωμα για το οποίο θα σας ανεβάσω  review σύντομα αλλά ένα είναι σίγουρο. Θα…ΣΥΚΟ-σω όλο το μαγαζί και θα τα πάρω σε όλα τα αρώματα!

Caprigirl




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου