4/17/2013

Let’s MAC up




Σήμερα το απόγευμα συνάντησα τη φίλη μου την Αριέττα από το Stripes and Scarlets και δεν σας κρύβω πως αυτή μας η συνάντηση μου θύμισε κάτι από τα παλιά.

Τότε που συναντιόμασταν με τις φίλες μας για να παίξουμε με τις κούκλες και να ανταλλάξουμε τα φορέματά τους, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ.

Αν το καλοσκεφτεί κανείς, οι γυναικείες συναντήσεις δεν διαφέρουν πολύ από αυτήν την εικόνα, ακόμα και τώρα που έχουμε μεγαλώσει.

Να λοιπόν με τι γύρισα απόψε στο σπίτι. Με αυτό το καταπληκτικό MAC All for Glamour Gorgeous Bronze Face Kit το οποίο μοιάζει με clutch και μέσα του κρύβει φανταστικά προιόντα που ανυπομονώ να δοκιμάσω.

Δώρο, από την αγαπημένη μου φίλη!

1 σχόλιο:

  1. Φίλη μου ελπίζω να την ευχαριστηθείς την καινούρια σου παλέτα! Πράγματι είναι τόσο ωραίο να βρίσκεσαι με αγαπημένες σου φίλες και να "παίζεις" με τα καλλυντικούλια σου ή με τα καινούρια σου ρούχα! Νομίζω πως πάντα θα μου αρέσει, ακόμα κι αν είμαι γιαγιά (τότε θα παίζουμε με τα χάπια μας, χεχε!). Φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή